wtorek, 4 czerwca 2013

# 004 ul. Komandosów, 4 piętra, blok, 30/05/2013 - Boże Ciało

To była akcja a'la Zofia Rydet;) Kiedy Zofia fotografowała polską wieś ("Zapis socjologiczny") mówiła, że robi zdjęcia dla papieża. Kiedy ja wchodziłam na ten dach mówiłam, że chcę sfotografować procesję z góry...Nie wiem czemu, ale miałam w tamtym momencie myśl, że mechanizm przekonywania podobny no i że musi się udać!
Nic tu nie było pewne (procesja ma przejść za 15 minut, klatka zamknięta, sam właz umieszczony w bliskim sąsiedztwie trzech mieszkań, policjanci wstrzymują ruch, ja biegam po dachu w czerwonej kurtce a na ulicy trochę więcej ludzi niż zwykle), wiadomo było tylko to, że właz na dach nie ma kłódki a sprawdziłam to kilka dni wstecz. Udało się! Ale bez pomocy "ochroniarzy" by się nie udało - właz był meeeega ciężki :D

































































a na rogu policja, ale jestem tak mała i szybka, że mnie nie widać;)








lubię Corpus Christi, lubię dywany kwiatowe na ulicach i zapach deszczu przeważnie











































sprawdzam przyczepność stopami










































uwielbiam tą różnorodność, a z tej perspektywy wygląda niesamowicie









































słynny właz















Behind the scenes: by Mały Książę





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz